Sunday, June 19, 2011

Last Letter to Him

to : awak

salam..

pagi ni, awak mintak mie jadi KAWAN..
tempat untuk bercerita n share everything..
tak cukup ke awak single mingle?
nak bebas macamane lagi?
nak away pulak..
oh..silakan..
bila satu hari nanti,awak nak semua jadi macam biasa..
jangan expect lebih2,saya taktahu masa depan nanti..
saya lakarkan awak dalam masa depan saya dan nampaknya awak tak menghargainya..
believe in yourself awak..
kalau sya je percaya awak boleh buat,tapi awak tak..
benda tak jadi jugak
kalau,masa ni pun awak tak boleh bahagikan mase untuk commitment awak,.
its gonna be the same for another 6 years..even awak dah 26 pun..
apa yang awak nak,saya akan buat..
tolonglah jangan buat muka kusut sangat sebab saya,risau tawu..
lagipun saya tawu,i'm nobody to u kan?
even kalau saya hilang pun tak akan ada sekelumit effect pun..
without any doubt,u are gonna be ok..
hope,pasni awak akan ada more space yang awak nak tu,

i think,
there's no more
U Are My Guardian Angel,
there's no more
The Only Exception,
there's no more
Teenage Dream
There's no more
Perfect Two..

dan saya Nur Amirah melepaskan awak..

4 comments:

Wawa Yaya Irzaim said...

Beb.smart lah bahasa. Laki mmg cam tu.skg ni zaman maen'' la. Commitment seme utk future. Exception pada lover. Believe me~!

Pendamba ilmu said...

mie..ang sabar k.. ade hikmah lah tu. ko akan dapat better kot. trust me. miss u <3

eimim said...

irzaim : eeem,macamla kita takde future yg terang benderang,tak faham mie..dont believe in them anymore..TRAUMA..haha~

eimim said...

lala : malaih nak pikir pasai depa la ni..baik mie pikir pasal korang dan korang dan korang,sis2 mie yang sayang mie,.kan3?imysdmt dear <3