Friday, June 17, 2011

Alasan Lelaki untuk Flirt




salam..

Kaum adam ni banyak je alasan dia kalau dia flirt dengan gurl lain kan?
tak kiralah masa couple, engaged or even already married ..mie pelik betoi ngan depa ni..

Antara reason yang cliche kalau lelaki flirt dengan gurl lain masa couple

1) Awak Jauh ,Saya Sunyi

-well , mie da pernah dapat alasan camni..hurm..baru jauh setakat 100km pun da merungut,sunyi ..tak teguh betul -__-.. abes kita yang gadis tak sunyi ? kami pun nak main bastard la macam ni ..sunyi kot ,lagi2 sape kalau orang yang study kat Mesia in relationship dengan mie yang kat Mesir ni.. Berapa kuat awak kasihkan kami , kaum Adam? Berapa setia awak pada kami?

2) Awak Tak Hot

- ha , ni lagi tak boleh blah ,apakah? Perlukah kami sexy mexy depan awak yang belum jadi yang sah untuk kami?tolonglah jaangan heret kami masuk Hell dengan awak..saya taknak tiket free.. Kalau awak nak awek yang hot , yang kalau jalan semua kaum awak tengok n seorang fashionista ..oh,silakan..saya rela ditinggalkan .. saya rasa saya sudah selesa dengan diri saya yang lebeh pentingkan kemas dan bersih buat masa sekarang ni , saya hanya akan hot depan husband saya , not YOU .. YOU ARE NOTHING TO ME !

3) Awak Ni Bosan La , Tak Sporting Langsung

- So what? Saya bosan? sebab awak ajak saya pergi clubbing ,saya tak ikut, awak ajak saya pergi try shisha , saya taknak , sebab tu ke saya bosan? ke sebab saya tak reti nak join awak and member2 awak tengok race malam minggu hari tu, yang pukul 1 pagi tu? Awak , kalau awak ajak saya pergi tengok kat Sepang jungle tracking ke Bungee Jumping ke try makanan Korea ke join awak and member2 tengok Teater ke,mesti saya ikut , tapi ni, awak ajak saya pergi tempat tempat camtu , awak, hormatlah saya dan hijab saya .. Kalau tak boleh , kenapa awak nak saya jadi awek awak.. Awak kata awak sayang saya tapi kenapa awak nak rosakkan akhlak saya?awak tahu kan saya takut terpengaruh?


ni pulak alasan cliche lelaki kalau nak kahwin lain..

1) Dulu Awak Slim , La Ni Awat Tembun , pastu Muka Berkedut , Tangan Kasaq

- Dah awak tu tengah2 malam buta pun ajak saya pergi pekena Nasi Kandar..kalau saya tak makan , awak kata tak adil , terpaksa saya suap juga masuk mulut saya ,bila saya makan tak abes awak kata saya membazir , KENA HABISKAN jugak ! pastu hari2 nak saya masakkan awak Kari Daging , Masak Lemak Ayam ,Kerabu Perut la ,semua nak berlemak , bila saya masakkan Brocolli goreng ke sup ke bubur sayur awak kata tu makanan orang sakit.. Abestu awak nak suruh saya masak asing2 la? awak ingat saya tak kerja jugak ke?
Awak dan awak kalau nak wifey maintain cun sepanjang zaman , bak sini duit .. la ni saya pi marie claire, daftar kelas aerobic , pi sauna , beli SK2 , boleh saya beli make up MAC ke Bobby Brown ke.. ini , anak dah 4 , jarak selang setahun pulak tu , awak tak bagi saya hire maid untuk tolong saya , pastu awak pun taknak tolong saya.. mintak tolong basuh pinggan pun taknak , pastu buat muka~ Pastu nak demand saya jadi macam Primadona..pehlishlaahh..Tengok diri sendiri aaa

2) Awak Tak Boleh Bagi Saya Anak Lelaki

-kay,ini alasan paling STUPID ever ! the fact is , yang salah tu kau lahh LELAKI..
tu la,mak awak suruh ambil course pure science awak gatal nak amek accountancy..
the fact is , yang menentukan jantina foetus tu adalah chromosome dari sperm awak ye!
ovum kami hanya bagi chromosome XX , sperm awak boleh bagi chromosome XX or XY , kalau baby gurl punya chromosome XX , Kalau chromosome baby boy XY ,..dah awak asyik bagi saya chromosome XX je , jadila semua empat2 anak kita perempuan.. Salah sendiri, Taknak mengaku.. LOSER je taknak mengaku salah sendiri..


p/s : kalau mie ada boy , pastu ada girl datang nak berebut.. ha, ameklah gadis oi.. malu aih ,perempuan bercekau,saya malu,kalau awak tak malu,awak cekaula orang lain.. even its hurt ..takpelah..mungkin Allah akan bagi kita yang lebih baik

2 comments:

Musafir Sabahan said...

salam...haha
aq usha2 blog ko sat...
nice post... xleh follow blog ni ek???

eimim said...

boleh la awang..kat atas sekali..before header tu kat tempat biru tukan ade follow , shre etc