Saturday, May 14, 2011

Honeymoon




today,Puan Abidah n Encik Ishak fly ke Agra,India dengan member2 diorang,nak tengok Taj Mahal katenye,seminggu pulak tu..sambil jadi Hang Li Po and Shah Rukh Khan,ok,tapi asal la kami dua beradik dok kena tinggai je ni..hmm,takpe2,g la honeymoon sana..*jeles*

The funny part was Puan Abidah packed mineral water half the luggage i think~haila, mummy,perlu ke nak angkut mineral water tu sampai berdozen-dozen even their filter water system is not as advance as Malaysia?wondering,macamanala Encik Ishak nak angkat beg2 tu,Puan Abidah mestilah angkat beg paling ringan ye tak mummy??

Dua hari lepas,kawan cik mie,naz,balik Malaysia on the spot..mie pelik gak kenapa dia balik,coz as far as i know,Al-Azhar tak final exam lagi..then,sya cite,mak Naz meninggal,accident,innalillahiwainnalillahiroji'un..rupanya ada makna kenapa lepas evacuation tu,Naz kena denggi,then balik Egypt lewat..mungkin Allah bagi dia peluang bersama mak dia lama sikit..Dengar je cite pasal Naz,laju je cik Mie mendail no ibu.. tanya sihat ke tak..mie tanak hilang ibu dengan ayah.im not ready yet,nanti pada sape kakak nk manja2?siapa nak bagi lecture pasal semua successful people,ayah?pada siapa kakak nak bertekak semata-mata nak pilih tema warna baju raya tahun ni,ibu?eii,mie taknak fikir lagi

so,Sabtu,14 hb Mei,means en.AF akan kembali jadi orang laut..takpe kot,mie da refill energy mie dari dia..around 5 jam skyping?sampai dia tido,mie un galak tengok dia tido,sampai mie pun ikot tumbang sekali..kesian awk kan AF,kena dera dengan saya? ma'alish ya habibi(minta maaf ye syg),kitorang tak cakap pasal benda2 penting pun,bagi mie,dappat tgk dia yang dahi berkedut,mata jadi sepet gila sebab concentrate tengok website mase tengah skype pun ok,biasenya mie akan study or dengar lagu..kalau orang cakap,ape function seyh ko skype tapi ta lovey dovey?
coz the point is to refill my energy,and fyi,kau sibuk2 nak jaga tepi kain baju kurung aku asal?zesss
neway,mie dengan en.AF bukan jenis yang lovey dovey pun..lagi2 time time takde status ni..hailaaa..

to:en.AF
thanks dear,saya tahu awak penat,tapi,still melayan saya yang banyak kerenah ni,i appreciate that..,sila pulang dengan selamat ye,awak nampak kurus,sila makan banyak-banyak supaya serupa dengan Taylor Lautner yee..bosan tak cakap dengan saya tadi?banyak benda sebenarnye nak cerita tapi saya dah macam teragak-agak nak cerita kat awak,awkward maybe?saya da decide,saya akan stop tulis surat untuk awak,instead of the letters,i dedicate my blog to you,..isn't it wonderful?? so kind of me ayte? i know~even saya taktahu bila la awak akan baca blog ini,.
apepun,sekarang ni saya tengah wandering ape yang awak akan bagi/buat sempena birthday saya!nak taw jugak awak ni alert ke tak,care ke tak pasal saya..(seems nothing will be happen,tapi saya percayakan awak)and saya pun tengah wandering nak bagi present ape kat awak?mcd?heeee~~wait and see la,my handmade chocolate cake/rentung cake mungkin~

p/s:awak tido LASAK!!!!!!!

No comments: