Sunday, July 3, 2011

ape dah jadi??

salam..

recently, i've becoming dull..
wake up,listening to some music,take a bath,eat(barely),study,solat,sleep,
STUDY , STUDY , STUDY
EXAM , EXAM, EXAM
aku penat,lelah..
battery dah weak and aku taktawu nak charge pakai ape??
sume mie da try ,
shopping? da,dan aku da takde nafsu nak shopping ,
Didie kate mimie punya taste in things dah change,dulu kate rocks sangat,sekarang?
huwm,macam perempuan -__-"
lepak cafe pun dah tak layan,
makanan ape pown tak boleh naikkan nafsu makan aku,
yeah,nafsu makan aku turun mendadak dengan turunnye berat badan dan juga Blood Pressure aku sekali..
mimie?taknak makan? well , itu pelik..
kalau dulu, idang cake ke fathira chocolate ke ,lauk melayu ke,
laju je amek pinggan..
la ni? silap-silap , aku muntah balik..
so, sekarang mimie 85% bergantung kepada mineral water..
and mie da tak lena tidur,
migraine dah berhari2,
haila..tidur tak boleh, hidup pun tak boleh ..abes ape yang boleh??

too many things to think of,
so , because of that reason miss mimie tak update blog..
hehe, maa'lish kay ..
kalau after ni, entri mie macam bosan2 jak,sedih2 ka..means mie tak recharge lagi..
ntah macamanela nak recharge entah..
siape boleh bagi mie semangat dengan berkesan?
angkat Kaki!!ekeke
pastu cepat2 salurkan bantuan semangat kat mie k..
Komanwo~


Truly,
mimie

No comments: